مشاوره

طراحی نمای ساختمان

آجر آروان به عنوان اولین تولیدی تراکوتا در ایران در زمینه طراحی نما نیز به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد

ما در آروان چه می کنیم؟

نصب کامل و گارانتی مدامالعمر

نصب متریال و گارانتی مادام العمر نمای شما

ارسال

نهایی کردن سفارش و ارسال از کارخانه

مشاوره طراحی و متریال

در مرحله اول برای طراحی مناسب نمای داخلی شما مشاوره میدهیم

رضایت مشتریان

%

مشاوره

تیم مشاوره طراحی نمای ساختمان آجر آروان جهت جلوگیری از تلفات براثر عدم طراحی حرفه ای با استخدام متخصصان و کارشناس خبره به کمک شما می آید تا با ارائه راه حل های حرفه ای و بصرفه به پیشبرد پروژه شما کمک کنند.

اهمیت مشاوره نمای ساختمان

انتخاب بهترین متریال

یکی از مزیت های مشاوران و متخصصان تیم آروان در این حوزه این است که بدون شک با کمک گرفتن از آن ها می توانید بهترین متریال های ممکن را که با پروژه شما همخوانی دارد را انتخاب کنید چرا که با توجه به تجربه و دانش متخصصان بهترین گزینه ها را  برایتان درنظر می گیرند

مدیریت بودجه و صرفه جویی

ساختمان سازی مانند سایر عرصه ها شامل یک موضوع پر اهمیت به نام هزینه می باشد و اینجاست که مشوران و متخصصان آروان با توجه به تجربه هایی که در زمینه طراحی نما و عرضه آجر دارند در اجرای پروژه های شما هزینه هایتان را کاهش خواهند داد.

نمای مهندسی‌شده

همانطور که در جریانید طراحی و اجرای نمای مهندسی شده ساختمان یکی از پر اهمیت ترین مباحث در ساختمان سازی می باشد ، تیم آروان با تحویل یک طراحی مهندسی شده که شامل تمامی فاکتورهای مهم از جمله زیبایی بصری می باشد باعث می شود تا سطح کیفی پروژه شما بالا رود.

سبک معماری متناسب با پروژه

یکی از مهم ترین فاکتورهای اجرای یک پروژه ساختمانی درنظر گرفتن شرایط جغرافیایی می باشد تا بتوان از سبک و سیاق متناسب برای اجرای آن نما استفاده کرد شرکت آروان می تواند بهترین سبک معماری را برای شما مشخص کند تا یک طراحی منحصر بفرد را پیاده کنید

اهمیت مشاوره نمای ساختمان

داشتن سبک مشخص

تناسب رنگ ها

متریال با کیفیت

درنظر گرفتن سلیقه کارفرما

سادگی و تزئینات کم

بکارگیری ریتمی مشخص در روند طراحی

استفاده از نورپردازی 

توجه به اصل استفاده از عنصر شاخص در طراحی نما