نحوه ثبت سفارش در آجر آروان

ثبت سفارش

اطلاعات سفارش شامل کد طرح و رنگ , متراژ , نام خریدار , شماره تماس و آدرس محل ارسال می باشد. اطلاعات را از طریق واتس اپ به شماره 09332192540 برای ما ارسال کنید.

در صورتی که درخواست تولید طرحی اختصاصی را دارید, مشخصات طرح خود را داخل واتس اپ برای واحد فروش ارسال نمایید تا بررسی گردد و در صورت امکان پذیر بودن ساخت قالب , قیمت قالب و هر متر مربع محصول محاسبه و گفته شود.

ارسال پیش فاکتور

پس از ارسال اطلاعات سفارش شما, ظرف ۳ ساعت پیش فاکتور برای شما فرستاده می شود. شما ۷۲ ساعت زمان دارید تا نسبت به واریز مبلغ و ثبت سفارش اقدام نمایید. عدم پرداخت مبلغ پیش فاکتور پس از مدت ۷۲ ساعت به منزله انصراف شما از ثبت سفارش می باشد.

دقت بفرمایید که محصولات پیکسل همگی به صورت سفارشی به تولید می رسند. حدود مدت زمان تولید آنها بسته به متراژ شما و ترافیک خط تولید ۲ الی ۴ هفته کاری می باشد , اما ممکن است این زمانبندی بسته به متراژ سفارش در مواقع خاص افزایش پیدا کند.

تایید پیش فاکتور و پرداخت

در صورت درخواست ثبت سفارش , لطفا با دقت کد طرح , رنگ, مبلغ و مشخصات خریدار قرار گرفته در پیش فاکتور را مطالعه نمایید. ثبت سفارش با پرداخت کل مبلغ درج شده در پیش فاکتور انجام می گردد.

لطفا دقت نمایید پس از پرداخت مبلغ فاکتور , تغییر طرح و رنگ و متراژ برای شما امکان پذیر نمی باشد.

در هنگام ثبت سفارش متراژ خود را حتما کنترل نمایید زیرا در صورت کمبود در هنگام نصب, تولید مجدد و ارسال زمانبر می باشد و در صورت ازدیاد متراژ پس از نصب, مرجوعی تعداد بیشترامکان پذیر نمی باشد.

ارسال سفارشات مشهد

پس از آماده شدن سفارش هماهنگی های لازم برای تحویل بار, با شما تماس گرفته می شود.

سفارش های مشهد می توانند با هماهنگی قبلی از انبار تحویل گرفته شوند. در صورت تمایل به ارسال سفارش از طریق باربری, متراژهای تا ۳۵ متر مربع توسط وانت پیکان و متراژهای بین ۳۵ الی ۱۰۰ متر مربع از طریق نیسان و بیشتر از ۱۰۰ متر مربع توسط خاور و تریلی ارسال می گردند و کرایه حمل در زمان تسویه سفارش و قبل از ارسال بار دریافت می گردد

ارسال سفارشات سایر شهرها

پس از آماده شدن سفارش   هماهنگی های لازم برای ارسال بار, با شما تماس گرفته می شود.

سفارش های شهرستان اغلب از طریق باربری وطن ارسال می گردند. اگر باربری خاصی مدنظر شما می باشد حتما در زمان ثبت سفارش اطلاع دهید. مبالغ ارسال بار( شامل مبلغ ارسال درب کارخانه تا باربری و مبلغ خود باربری) به صورت پس کرایه محاسبه می گردند.

بارنامه فردای روز ارسال بار برای شما ارسال می گردد.

سفارشها در بسته بندی های محافظت شده ارسال می گردند.