دنبال خرید آجرنما در شهر مشهد هستی که خودش آجر را تولید کنه و هر رنگ و تعدادی بتونی سفارش بدی؟

.ما در این مقاله فروشگاه هایی واقع در مشهد که فروش آجرنما دارند را معرفی میکنیم ، امیدواریم برای خرید بهتر آجرنما در مشهد به شما کمک کند.

اولین فروشگاه برای خرید آجرنما در مشهد آجر آروان هست که تولید کننده انواع آجر های رستیک وآجر نسوز و اجرا میکروسمنت را در شهر مشهد انجام میدهد.

در ضمن فروش محصولات جانبی آجرمثل چسب و پودر  نیز با قیمت و کیفیتی منحصر به فرد  موجود می باشد.

:راه های ارتباط با آجر آروان برای اطلاعات بیشتر و مشاهده آجرها و نمونه های اجرایی به شرح زیر است.

آدرس :مشهد ،نبش فلسطین سه

تلفن:۰۵۱۳۸۴۴۴۶۹۵

موبایل:09332192540

نقشه گوگل مپ آجر آروان

مزایای خرید آجر نسوز در مشهد

در این قسمت سعی داریم به طور مفصل شما را با مزایای خرید آجر نما در مشهد(فروشگاه آجر آروان) آشنا کنیم. آجرهای نسوز دارای زیبایی خاص و منحصر بفردی هستند. همین ویژگی آن را به یکی از پرفروش ترین مصالح مورد نیاز ساختمان سازان تبدیل کرده است.

خرید آجرنما مشهد

خرید آجرنما مشهد

از دیگر خصوصیات آجر نسوز مقاومت فوق‌العاده آن در برابر حرارت است. این آجرها عایق مناسب صوتی و حرارتی هستند. به این صورت که با استفاده از آنها گرما و سرمای ایجاد شده در ساختمان به بیرون نفوذ نخواهد کرد. نصب این گونه آجرها بسیار راحت بوده و پس از گذشت زمان نیاز به محکم شدن ندارد.

همچنین آجر نسوز برای موقعیت آب وهوایی مشهد بسیار مناسب بوده و دارای استحکام کافی در برابر نور خورشید و عوامل محیطی میباشد.

انواع آجر نما در مشهد

 

آجرنما

تست آجر نسوز در مشهد

 همانطور که میدانیم، مقاومت و شکل ظاهری آجر نما ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آجر نما باید در برابر تمامی عوامل محیطی مقاوم بوده و دچار ساییدگی و جابه جایی نشود. علت تاکید بر این نکته این است که جابه جایی آجرنما ها، خطر جدی برای عابران محسوب میشود.

لازم است قبل از خرید آجر نما در مشهد توجه ویژه ای به شکل ظاهری آن داشته باشیم. در واقع یک آجر نما باید عاری از هرگونه شکستگی، خمیدگی و حباب باشد. توجه به این مسئله یکی از ساده ترین راه ها برای تشخیص کیفیت آنها است. تستی که حتما باید قبل از خرید آجر نما انجام دهید، تست شوره زدگی است. برای این کار کافی است آجر نمونه را به مدت معین در آب قرار داده و پس از مدتی خشک کنید. پس از این مرحله اگر بر سطح آجر شوره مشاهده کردید، آجر مورد نظر از کیفیت کافی برخوردار نیست.

روش ساخت آجر نما نسوز مشهد

برای خرید آجر نما نسوز ، بهتر است از روش ساخت آن نیز مطلع باشید. برای تولید این گونه آجر ها از خاک نسوز استخراج شده از بهترین معادن کشور، استفاده می‌شود. بعد از شکل دهی آجرها با خاک نسوز، آنها را در کوره های آجر پزی با حرارت بسیار بالا، حدود 1500 درجه سانتی گراد، می‌پزند. اگر این مرحله به خوبی انجام نشود، آجرهای تولید شده دچار افت کیفیت خواهند شد.

 

قیمت آجر نسوز در مشهد چقدر است؟

 قیمت آجر نسوز در مشهد کاملا بستگی به مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن دارد. به طور کلی قیمت این نوع آجرها بسیار متفاوت است. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت آجر نسوز در مشهد، شرکت تولید کننده آن است. شرکت‌ های تولید کننده با توجه به قیمت تمام شده آجرهای نسوز، اقدام به قیمت گذاری می‌کنند. اما برای خرید آجرنما در مشهد میتوانید به جای خرید از فروشگاه ها، این محصول را از درب کارخانه آروان و بدون واسطه تهیه کنید.

میتوانید قیمت هر محصول را با کلیک روی لینک آن تنوع رنگی آن را مشاهده و قیمت را داشته باشید

معرفی فروشگاه های فروش آجر نما

فروشگاه آجر آروان

این فروشگاه واقع در مشهد و کارخانه آن نیز در مشهد می باشد و اولین تولید کننده آجر تراکوتا در ایران هست و تمامی آجر های این مرکز دارای ضمانت ده ساله  از ویژگی های این فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیشترین تنوع در نوع، رنگ و ابعاد آجرنما
  • درج بروزترین قیمت انواع آجر نما
  • قیمت درب کارخانه و بدون واسطه
  • کیفیت ضمانت شده آجر نما
  • پشتیبانی همه جانبه مشتری از زمان ثبت سفارش تا تکمیل پروژه
  • تحویل سریع و به موقع بار

arvan

فروشگاه آجر آنلاین

این فروشگاه اینترنتی واقع در مشهد هست و فقط فروش به صورت آنلاین دارد اگر به دنبال آجر های شیل و سفالی و لفتون هستید این فروشگاه به شما در این زمینه کمک میکند.

اجر انلاین

فروشگاه نماچین

کارخانه این فروشگاه واقع در اصفهان هست و در مشهد نیز شعبه دارد.از محصولات این فروشگاه میتوان به آجرنما خشک و آجرهای آنتیک و آجر شیلی وآجر تایل و آجر کف فرش  اشاره کرد.

نماچین

فروشگاه آجرنما اسعدی

این فروشگاه واقع در مشهد هست و دارای انواع آجرنما شیل رستیک قزاقی نسوز فاز۲ انواع آجرنماهلندی ودکوراتیو فاز۳ سفال چهارطرف نمامی باشد.

اجر اسعدی

فروشگاه امیران نما

این فروشگاه دارای دو شعبه کارخانه تولید آجر دارد که واقع در صفادشت و ورامین می باشد از محصولات این فروشگاه انواع آجر های کف و نما است.

امیران نما

فروشگاه آذرخش

دفتر مرکزی این فروشگاه واقع در تهران هست از محصولات این فروشگاه میتوان به آجرهای صخره ای  و اجر نسوز مدرن اشاره کرد

اذرخش

 

بیشتر بدانید:مقاله عوامل موثر در تفاوت قیمت آجرنما را مطالعه کنید.